Пошуковий запит: (<.>A=Хурдей В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Хурдей В. Д. Самомаркетинг – основа формування конкурентоспроможності трудових ресурсів [Електронний ресурс] / В. Д. Хурдей // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 4(2). - С. 35-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2010_4(2)__7
|
2. |
Хурдей В. Д. Вендінг як альтернативний канал роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / В. Д. Хурдей, Н. Ю. Сітенко // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 41. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_41_31
|
3. |
Сардак С. Е. Митний маркетинг: інституціоналізація, потенціал, особливості [Електронний ресурс] / С. Е. Сардак, В. Д. Хурдей // Економіка та держава. - 2021. - № 3. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2021_3_5
|
4. |
Міщенко Д. А. Маркетингові дослідження у сфері митних послуг [Електронний ресурс] / Д. А. Міщенко, В. В. Даценко, В. Д. Хурдей. // Ефективна економіка. - 2020. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_12_10
|
5. |
Семенова Л. Ю. Маркетинг 4.0 [Електронний ресурс] / Л. Ю. Семенова, В. В. Даценко, В. Д. Хурдей. // Ефективна економіка. - 2020. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_11_36
|
6. |
Хурдей В. Д. Удосконалення бізнес-процесу категорійного менеджменту підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / В. Д. Хурдей // Економіка і організація управління. - 2021. - Вип. 4. - С. 268-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2021_4_26
|
7. |
Хурдей В. Д. Стратегія розвитку глобального маркетингу послуг [Електронний ресурс] / В. Д. Хурдей, В. В. Даценко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2021. - № 6(2). - С. 216-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2021_6(2)__37
|
8. |
Хурдей В. Д. Маркетинг як стратегічний інструмент управління сучасним бізнесом [Електронний ресурс] / В. Д. Хурдей, А. Ніфталиєва // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2019. - № 11. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2019_11_11
|
9. |
Хурдей В. Маркетинговий статистичний аналіз веб-сайту університету митної справи та фінансів [Електронний ресурс] / В. Хурдей, Т. Дронова // Маркетинг і цифрові технології. - 2023. - Т. 7, № 2. - С. 105-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2023_7_2_11
|
10. |
Хурдей В. Д. Клієнтоорієнтованість у маркетинговій діяльності алкогольного холдингу "Global Spirits" [Електронний ресурс] / В. Д. Хурдей, А. О. Скоробогатова // Економічний простір. - 2023. - № 184. - С. 129-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2023_184_24
|